Avbryt

Kontonr 649-1062 (bankgiro)
Seniorlag Herrar

Om Tierp IBK

Föreningen Tierp IBK erbjuder innebandy till alla för att skapa ett livslångt intresse för innebandy. Vi vill vara goda förebilder både på och bredvid plan.

Värdegrund
Delaktighet
Vi som förening vill att du ska kunna påverka utformandet av verksamheten och att du ska känna att dina åsikter är värdefulla oavsett din ålder. Genom att kunna påverka verksamheten bidrar du till en bättre förening för alla.

Roligt
Vi vill att all innebandy ska bygga på glädje till sporten och till varandra. Vi ska supporta varandra på ett positivt sätt både på och bredvid plan.

Attraktiv
Vi vill vara den mest attraktiva föreningen i Tierp både för dig som medlem, spelare och tränare genom en stark värdegrund och glädjen till innebandyn.

Gemenskap
Vi vill att du ska känna gemenskap i vår förening oavsett om du är spelare eller ej. Vi strävar efter en familjär känsla där dina åsikter, tankar och där du som individ är viktig.
Tierp innebandy klubb är en förening med drag !!

Tierp IBK där draget i laget är vägen mot framgång.